Wednesday, April 14, 2010

Hari ni..

Assalamualaikum..

Dear Diary..

hari ni aku kerja shft pagi...
pergh cukup liat la aku nak bgn pagi...sbb aku ni jenis yg tdo lambat..
aku paling awal pown pkl 2 pagi aru tdo.....pkl 6 lebih da kne bgn..
masalah tol utk aku tdo awal...so law ada cara nak bg tdo awal gtaw aku k..

hmm aku sampai tempat keje awal 5 min sblm kol 7..
ok la kan bg owg baru..
aku arini x jaga pam langsung..
aku mop kedai...susun air..
jadi casher....
susun surat khabar..
xbwat bnyk benda pown hari ni..
aku balik keja pkl 3 ptg....tepat ja jam 3...aku balik...
tp aku x balik umah trus...aku sggah bundle tmpat mina keja dulu..
aku tny sama ada kwn dia nak mai keja atau x..
tu ja..pastu aku balik umah..
perghhhh panas gila...dah la balik jalan...
sampai ja aku kat umah...aku mkn nasi...
arini aku mkn lauk ayam masak lemak ngan ikan keli....kenyang sampai ke maghrib...
haha..
mlm plak aku kuaq ngan member aku...hafiz...aku slalu pggl dia kechik.
so ktowg pown bergosip lah kat PAAD CORNER..
igt awal2 tu nak pesan air ja la...ttba lak perut aku lapaq..
so aku pesan la nasi goreng ayam...chik mntak nescafe..aku air bandug...
sembang punya sembang...xsedaq dah...jam dah nak dekat kol 11 dah...
aku pesan lagi.....kali ni aku pesan ice blended cappucino lak....minum sat..
pastu ktowg g cc...g check kemasukan u...
naseb la ada fazran..dia la yg bnyk tolong dlm bab ni..
pastu aku curi skit g masa tuk wat blog aku ni sat...tringin gak aku jadi famous cam redmummy.com tu...perghhh leh wat duit lagi...
tp tu la...syarat2 aku nak jadi cam dia x cukup lagi..hehe...insyaAllah law ada rezeki aku wat la apa yg patut...k r...t aku cita lain k...assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cekomen2 ^.^~ kih3!