Saturday, April 17, 2010

Hari ini Dan Semalam

Assalamualaikum...

Dear Diary..
Semalam aku sampai perak dalam kol 10 agaknye..
sampai je kat umah opah aku..
aku kuar plak gan pakcik aku..
ikot die g gelanggang silat..
mlm tu ada meeting pa ntah...
aku g tgk je..
dalam kol 1.30..mta aku da xtahan...so aku masuk dlm kete n tdo sambil layan XFresh fm
pastu...aku bgn tido je da sampai depan umah opah...so aku masuk n trus tido..
pagi tu aku bgun...
agak awal la...da 7 lebih...
so aku ngan family mak aku gerak r g taiping...
ktowg sampai sne jam 10 lebih...
sampai je kat hospital taiping...kami tny guard tu..
bleh masuk x..
dia ckp x boleh...kami pown gtawu lah...lpas n xleh dtg dah...sbb dok jauh kat a.star..
so kami dpt keizinan utk masuk...tp cuma utk 2 owg je..
so mak aku masuk dulu..
pastu baru aku..
aku naik lah lift...
ikut nurse tu bila dia bkk pintu..
masuk je melalui pintu tu..aku trus ke kaunter... sy nak jumpa jamilah..
so dia tunjuk..
aku tgk la opah aku...dia da xsedarkan diri dah...tengkok dia dah kena tebok dah..
sedih aku tgk...aku nanges....aku cium dahi opah aku...n aku taw...tu ciuman terakhir utk dia..
dia dah x sedar...
aku ckp kat owg sebelah utk kimsalam kat opah aku nnt...
mak aku gtawu...opah nanges waktu mak cakap...ni dilah ni...dari alor setaq..mak shafiq...
opah aku nanges..dia da xsedar...dah xleh ckp da....
cian die...
pastu ktowg pown balik la lpas da jmpe..
aku masuk keje 2.55...sempat lagi...naseb baik...
aku kea masuk pkl 3..
arini x bnyk sgt yg bez jadi...
tp waktu dah habes shiff yg xbeznya....duit short bnyk gila...nak dekat 2 ratosss gak r...xtaw  p mana...ish3...
pastu kat cni r aku skrunk...cc..menaip2 tanpa idea...juz cita2 aku stiap ari utk diary aku ni...hmm
klah
t aku update laen...k...daa...
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cekomen2 ^.^~ kih3!